W marketach Kaufland ruszyła 2. odsłona akcji „Startup by Kaufland”, promującej produkty pochodzące od polskich dostawców. Tym razem klienci 212 marketów sieci mogą poznać wyjątkowe artykuły spożywcze. Produkty będą dostępne na półkach sieci do 22 maja br.
Uruchomiony w marcu 2019 r. projekt Startup by Kaufland to wyjątkowa okazja dla polskich producentów, którzy posiadają niezwykłe produkty w swoim portfolio, lecz potrzebują pomocy w ich dystrybucji na rynku. Sieć Kaufland oferuje atrakcyjny model współpracy. Firmy mogą zgłaszać swoje produkty spożywcze, drogeryjne lub przemysłowe przez stronę www.startupbykaufland.pl, a najciekawsze z nich mają szansę trafić na półki 212 sklepów Kaufland w całej Polsce.
Druga edycja akcji rozpoczęła się już 7 maja br. Przez kolejne dwa tygodnie klienci Kaufland mogą skorzystać z wyjątkowej oferty produktów spożywczych, wpisujących się w strategię CSR sieci „Działanie robi różnicę“, w ramach której promowane są m.in. zdrowe odżywianie i ekologiczne rozwiązania. Tym razem na wyeksponowanych na końcu regałów półkach sieci Kaufland można znaleźć m.in. pozbawione cukru, słodzików, alergenów i oleju palmowego kremy daktylowe w różnych smakach, bezglutenowe i wolne od GMO ziarno niebieskiej kukurydzy, a także oparte na naturalnych składnikach przekąski.
Projekt Startup by Kaufland ma na celu z jednej strony pogłębienie współpracy z polskimi dostawcami, którzy zyskują szansę dotarcia do milionów klientów sieci, a z drugiej poszerzenie oferty sieci o nowy, nie zawsze znany szerokiemu odbiorcy asortyment. Pierwsza odsłona akcji miała miejsce na początku kwietnia. Wówczas klienci Kaufland mogli poznać ok. 50 nowych produktów, m.in. ekologiczne żele do prania i ekologiczne środki czyszczące, bambusowe i bambusowo-bawełniane patyczki do uszu czy naturalne przekąski zbożowe.