8 sierpnia, wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol. Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września.
Celem aktywności realizowanych pod hasłem „Anatol. Klasyka poranka” jest wzmocnienie świadomości marki Anatol oraz dotarcie z produktem do młodszej grupy docelowej. Spoty i billboardy promują całą rodzinę kaw zbożowych Anatol, zarówno trzy warianty kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Harmonia (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem), jak i linię klasycznych kaw w saszetkach z nowością – Anatol 5 zbóż. W ramach kampanii internetowej zaplanowano wyświetlenia billboardów w głównych portalach kobiecych, kulinarnych, parentingowych i z segmentu people. 15-sekundowe spoty pojawią się w serwisach internetowych. Spoty można zobaczyć przed i w trakcie emisji materiałów video. Kampania radiowa obejmie aktywności w RMF FM i RMF Classic. W jej ramach przewidziano sponsoring konkursów antenowych i audycji „Śniadanie Mistrzów”. Kampania potrwa do 30 września br.