Lubella w szerokiej kampanii telewizyjnej oraz digitalowej pokazuje, że każdy może jeść makaron tak jak lubi! Obejmuje ona współprace z influencerami i gwiazdami, które dzielą się swoimi przepisami na dania z makaronem klasycznym.
W spocie telewizyjnym Lubella przedstawi wiele pomysłów na makaron, tak jak lubisz! Nie zabraknie przepisów na makaron z pulpetami, sosem pomidorowym czy na słodko z truskawkami. Każdy znajdzie w nim przepis na swoje ulubione danie.
W kanale digital w jednym z kampanijnych spotów możemy usłyszeć Joannę Krupę, która w charakterystyczny dla siebie sposób dzieli się przepisem na makaron spaghetti z wege klopsikami. Jest smacznie i przy tym modnie, of course! Teraz do supermodelki dołączyła kolejna gwiazda – Dariusz Szpakowski, popularny komentator sportowy. Przy takiej postaci nie można narzekać na brak emocji – z nim nawet gotowanie makaronu z kurczakiem i szpinakiem staje się wyjątkowym przeżyciem!
Kampanię „LUBELLA, TAK! JAK LUBISZ!” wspierają również influencerzy. To największe w historii marki tego typu działania: przez 5 miesięcy ponad 30 influencerów pokazuje swoje sposoby na szybkie i łatwe dania z makaronem i ulubionymi dodatkami. Propozycje posiłków na różne okazje prezentują m.in. Ciocialiestyle, Coocharz, Rolnikwszpilkach. W ramach kampanii powstanie ponad 50 publikacji w każdym miesiącu, co łącznie daje ponad 300 przepisów na makaronowe dania!
Działania influencerów można obserwować w ich social mediach (na TikToku, Instagramie i YouTube). Spoty z Joanną Krupą i Dariuszem Szpakowskim są emitowane w social mediach (IG, FB), na YouTube i VOD. Emisja spotu z Dariuszem będzie wydłużona na czas Mistrzostw Świata w Katarze. Spot telewizyjny będzie emitowany w największych stacjach.
Dodatkowo kampania obejmuje zasięgiem takie kanały jak: bankomaty, platforma „jak dojadę”, Pinterest, Tinder, portal Onet oraz aplikacje zakupowe Listonic czy Goodie.
Spot z Dariuszem Szpakowskim: https://www.youtube.com/watch?v=eYAtYMEc10s
Ale to nie wszystko! Lubella przygotowała jeszcze jedną niespodziankę. Do sprzedaży trafiły limitowane opakowania makaronu spaghetti oraz świderki z rysunkową grafiką. Za ich projekt odpowiada agencja Well-Rounded Design.