Z początkiem kwietnia startuje silna, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa dla Hochland Brie i Camembert. Założeniem kampanii jest podkreślenie, że z serem pleśniowym Hochland łatwo i niedrogo można mieć pyszną kanapkę na codzienne śniadanie.
W ramach kampanii pojawią się 4 różne reklamy TV, które inspirować będą do samodzielnego przygotowania smacznego śniadania z serami pleśniowymi Hochland. Kampania telewizyjna zacznie się 7 kwietnia i potrwa do połowy maja. Uzupełnieniem działań w TV będzie prasa, Internet oraz działania w miejscu sprzedaży –przygotowane zostaną dedykowane materiały POS (coblery, shelstfopery), a w wybranych punktach sprzedaży odbędą się promocje konsumenckie.
Nowe sery pleśniowe pod marką Hochland dostępne są na rynku od stycznia 2014 roku. Nowe sery pleśniowe Hochland to oferta dla konsumentów poszukujących codziennej alternatywy dla innych serów w przystępnej cenie, dzięki którym odmienią swoją kanapkę.
W ofercie serów pleśniowych Hochland znajdą się najbardziej popularne warianty smakowe brie i camembert. Dostępne warianty:
– Hochland Camembert: naturalny, zioła, zielony pieprz, pieczarki – cena rekomendowana na półce dla handlu tradycyjnego to 4,20zł za opakowanie 120g.
– Hochland Brie: naturalny, zioła, zielony pieprz – cena rekomendowana na półce dla handlu tradycyjnego to 4,20zł za opakowanie 125g.