“Spróbuj Zanim Wybierzesz” – degustacja owoców i warzyw w Tesco

Aktualności

“Spróbuj Zanim Wybierzesz” – degustacja owoców i warzyw w Tesco

08 czerwca 2016

Tesco wprowadziło nową usługę, która umożliwia klientom skosztowanie owoców i warzyw jeszcze przed zakupem. Dzięki stoiskom „Spróbuj Zanim Wybierzesz”, klienci w ponad 80 hipermarketach w Polsce mogą sami przekonać się o jakości produktów.

Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez firmę badawczą TNS*, dla ponad 67% Polaków jakość produktów jest bardzo ważna, a 72% badanych uważnie sprawdza i ogląda to co kupuje. Do niedawna jednak klienci nie mieli zbyt wielu okazji aby zobaczyć jak kupowany przez nich owoc wygląda w środku, czy nawet go skosztować. Tesco chce to zmienić i dlatego wprowadza pierwszą tego rodzaju usługę w Polsce – „Spróbuj Zanim Wybierzesz”. Od 6 czerwca klienci odwiedzający jeden z 80 hipermarketów mogą spróbować produktów przygotowanych dla nich na specjalnych stoiskach. To jeszcze nie wszystko – przy każdym ze stoisk będzie obecny specjalnie przeszkolony pracownik, który opowie więcej o produktach, a nawet podzieli się kulinarnymi przepisami.

Z degustacji można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00 – 19:00 oraz w soboty od 8:00 do 13:00 w 80 największych hipermarketach w Polsce.

W pierwszym tygodniu, do 12 czerwca, klienci będą mieli okazję spróbować pomidorów i melonów oraz dowiedzieć się czegoś więcej o pochodzeniu produktów i o tym, jak przyrządzić z nich pyszne sałatki, dania czy zdrowe przekąski dla dzieci.

“Stoiska „Spróbuj Zanim Wybierzesz” są nowością na rynku. To prosty sposób, dzięki któremu klienci mogą przekonać się o jakości produktów i skosztować tego, co chcieliby  kupić” – mówi Adrienn Kurucz, dyrektor ds. innowacji i marki własnej na Europę Środkową.“Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu klienci z ponad 340 sklepów Tesco w Europie będą mogli podejmować decyzje zakupowe w oparciu o wygląd produktu ale także jego smak i jakość” – dodaje Kurucz.

Jakość produktów jest jednym z najwyższych priorytetów dla Tesco. Stoiska degustacyjne to jeden z wielu sposobów, w jaki firma dostarcza klientom smaczne produkty oraz spersonalizowane usługi. Stale ulepszane produkty, specjalne szkolenia dla pracowników to czynniki, które sprawiają, że klienci wybierają właśnie Tesco jako miejsce na codzienne zakupy.

* – źródło: http://www.tnsglobal.pl/coslychac/files/2015/09/K.059_Zakupy-po-polsku_O08a-15.pdf