Wiosna to pora wszelkiego rozkwitu, idealny czas, aby powiedzieć, że z POLOmarketem życie smakuje lepiej – dlatego już dzisiaj rozpoczyna się nowa telewizyjna kampania sieci.
W komunikacji sieci, powszechnie lubiany przez Polaków grill, staje się wyjątkową okazją ku radosnym, pełnym pozytywnych wrażeń spotkaniom. Reklama telewizyjna pokazuje emocje i nawiązuje do prawdziwego powodu grillowania – chęci bycia razem i potrzeby wspólnego spędzania czasu. Ważne jest to, co jedzą bohaterowie spotu, ale najważniejsze w przekazie są pozytywne emocje.
W najnowszej kampanii reklamowej POLOmarketu zwyczaj grillowania zyskuje nową wartość, a życie smakuje lepiej. Spot wprowadza odbiorców w dobry nastrój i pokazuje atrakcyjność ofery POLOmarketu.
W kolejnych tygodniach emisji w reklamach będą pojawiać się atrakcyjne produkty, niezbędne w czasie wiosennych spotkań przy grillu. A propozycje ich przyrządzenia będą zamieszczane w kolejnych gazetkach sieciowych, na stronie www.polomarket.pl i na Facebooku.
Kampania trwać będzie od 23.04 do 6.06 br. Spotom telewizyjnym emitowanym w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie, przez cały czas będą towarzyszyły działania w obszarach BTL, ATL i w Internecie.