SpełniOna 2015 – nowa odsłona komunikacji wizerunkowej Alpen Gold

Kampanie

SpełniOna 2015 – nowa odsłona komunikacji wizerunkowej Alpen Gold

08 kwietnia 2015

Alpen Gold, jedna z najchętniej wybieranych marek czekolad na polskim rynku, rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Nowa kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Sylwia Gruchała, Anna Nowak-Ibisz oraz Kinga Paruzel.

W kwietniu Alpen Gold rusza z nową komunikacją budującą wizerunek marki, przygotowaną w oparciu o jej nowe pozycjonowanie. Konsumentki Alpen Gold to aktywne i świadome kobiety, które mają w sobie siłę i motywację, aby uczynić swoje życie satysfakcjonującym na wielu różnych płaszczyznach, takich jak kariera, rodzina, hobby czy sport. To właśnie one i ich pomysły na spełnienie w życiu będą sercem nowej kampanii marki. Jej głównym elementem jest konkurs, do którego zapraszamy wszystkie Polki i zachęcamy do tego, aby podzieliły się swoją wizją spełnienia w życiu i tym samym inspirowały miliony innych kobiet do działania.

W konkursie Alpen Gold „SpełniOna2015” każda kobieta ma szansę wygrać 50 000 zł za zajęcie pierwszego miejsca, 30 000 za drugie miejsce lub 20 000 zł za zdobycie trzeciej pozycji, na realizację swoich marzeń i stać się inspiracją dla kolejnych tysięcy Polek. Wystarczy, że na stronie www.spelniOna2015.pl opisze, czym jest dla niej spełnienie i co sprawia, że czuje się szczęśliwa.

Konkurs odbędzie się dwuetapowo. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane od 7 do 27 kwietnia 2015 r. Co tydzień jury wybierze po 10 najbardziej inspirujących odpowiedzi na pytanie: „Czym dla Ciebie jest spełnienie?”. 30 autorek zgłoszeń zostanie zaproszonych na weekendowe warsztaty rozwoju osobistego, które odbędą się w hotelu Intercontinental w Warszawie. Wtedy także poznamy 3 finalistki, a o ich miejscu na podium zdecydują internauci w drugim etapie akcji – poprzez głosowanie na stronie www.spełniOna2015.pl.