Sparkles od Żywiec Zdrój z nowym smakiem – Mango Passion

Nowości

Sparkles od Żywiec Zdrój z nowym smakiem – Mango Passion

Po entuzjastycznym przyjęciu przez konsumentów marki Sparkles w 2019 r., pierwszego w portfolio Żywiec Zdrój napoju na bazie wody gazowanej z nutą smaku w puszce, marka zdecydowała się na rozszerzenie dystrybucji produktu na sieci handlowe w całej Polsce. Od kwietnia 2020 r., 3 warianty smakowe produktu: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty oraz Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki dostępne są w szerokiej dystrybucji. W czerwcu br. Żywiec Zdrój wprowadził także do sieci sklepów Żabka nowy wariant smakowy – Sparkles Passion Mango, z nutą mango i marakui.

Misją Żywiec Zdrój jest zachęcanie ludzi do tego, by pili zdrowiej. Prowadzimy w tym zakresie liczne kampanie i programy edukacyjne, a także udoskonalamy naszą ofertę produktową, biorąc pod uwagę potrzeby naszych konsumentów i inspirując się najnowszymi trendami. Konsekwentnie rozbudowujemy ofertę produktów z kategorii tzw. clean labels, czyli napojów z krótkich składem, bez dodatków barwników, konserwantów czy sztucznych aromatów.

Jedną z takich propozycji są właśnie produkty Sparkles – połączenie wody gazowanej, soku cytrynowego oraz naturalnego aromatu owoców i mięty. Produkty nie zawierają cukru, kalorii oraz substancji słodzących, dlatego są idealną propozycją dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z dobrym i prostym składem, ale jednocześnie poszukują wyjątkowego smaku.

Dodatkowo, w 2020 r. do oferty Sparkles wprowadzony został nowy wariant smakowy – Sparkles Passion Mango.

– Wprowadzając na rynek Sparkles o smaku mango-marakuja, chcieliśmy zaproponować naszym konsumentom kolejny niestandardowy smak. Sparkles to marka skierowana do młodszej grupy konsumentów, ludzi pełnych pasji, którzy żyją szybko i poszukują produktów, które nadążą za ich dynamicznych stylem życia, a także spełnią ich wysokie oczekiwania. Wybór wariantów smakowych również nie jest przypadkowy – te niestandardowe połączenia smakowe zostały najlepiej ocenione przez potencjalnych konsumentów, a przede wszystkim są po prostu pyszne  – mówi Martyna Jaskólska, Brand Manager Sparkles w Żywiec Zdrój.