SPAR został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2018. Nagroda została wręczona na gali, która odbyła się 15 marca w Business Center Club, odebrał ją Wiceprezes Zarządu SPAR Polska – Andrzej Figiel.
Wyróżnienie Gwiazdą Jakości Obsługi ma szczególną wartość, gdyż przyznawane jest na podstawie badań opinii klientów. Laureatami co roku zostają firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę, a także zyskują pozytywne rekomendacje klientów. Wyróżnione firmy otrzymują najwyższe noty konsumentów, głosujących przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl.
– Satysfakcja klientów jest priorytetem naszej sieci. Cieszymy się, że wysiłek naszych sklepów został dostrzeżony przez konsumentów. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby standardy obsługi były na jak najwyższym poziomie – podkreślił Michał Zych, Dyrektor Marketingu SPAR Polska S.A.