Dokładnie rok temu SPAR Polska uruchomił pierwszą w swojej historii loterię świąteczną, z pulą atrakcyjnych nagród. Na chwilę przed startem kluczowego okresu handlowego, sieć wspiera sprzedaż w swoich sklepach, organizując trzecią już w tym roku zabawę dla konsumentów, odświeżając w tym samym czasie layout gazetki.
Przedświąteczny czas to okres wzmożonych zakupów i wysiłków sieci w celu przyciągnięcia klientów do jej sklepów. Od 21 listopada 2019 r. do Wigilii, dokonując jednorazowego zakupu za min. 10 zł w sklepach SPAR Polska, w tym jednego produktu z tzw. świątecznego TOP 10, konsumenci będą mogli wziąć udział w loterii. Produkty promocyjne będą specjalnie oznaczane w kolejnych 3 wydaniach gazetki SPAR, na półkach w sklepach oraz na stronie internetowej loterii www.loteriaspar.pl. Codziennie do wygrania będzie 5 x 50 zł w gotówce, natomiast w finale, spośród wszystkich zgłoszeń, rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody główne:
• 3000 zł • 2000 zł • 1000 zł,
• ekspres do kawy Philips,
• oczyszczacz powietrza Philips.
Warunkiem udziału w świątecznej loterii jest zachowanie oryginału paragonu oraz zgłoszenie się do loterii za pośrednictwem strony internetowej loterii.
Stawiając na przyjazność dla konsumentów, Świąteczna Loteria SPAR Polska oparta jest na mechanizmie instant win, dzięki któremu uczestnik od razu przy rejestracji zgłoszenia na stronie internetowej loterii dowiaduje się, czy zdobył jedną z nagród losowanych codziennie.
Wraz ze startem Świątecznej Loterii, SPAR Polska odświeżył layout gazetki. Pojawiły się zmiany na pierwszej stronie, w ślad za wcześniejszym już wzmocnieniem kodyfikacji. Oprócz tego, w obecnym wydaniu, m.in. ostatnia strona została poświęcona ofercie Black Weeks, na której, w kolejnych wydaniach, pojawiać się ma kampania oparta o hasło przewodnie „Top ceny SPAR – okazje, które pokochasz”. Zastąpi ona dotychczasowe „Ostre cięcie cen”. Nowy claim odświeża komunikację najbardziej atrakcyjnych ofert skierowanych do klientów.
Świąteczna loteria to już trzecia loteria SPAR Polska dla konsumentów w tym roku. Sieć na okres świąteczny uruchomiła także program znaczkowy, z możliwością uzyskania rabatu -50% na kolekcję produktów do gotowania marki Ambition.