Sieć SPAR po raz kolejny odnotowuje wzrost sprzedaży, który w trzech pierwszych kwartałach br. okazał się większy o 11,03% w porównaniu z analogicznym okresem 2017 r. Poziom sprzedaży total SPAR Polska w pierwszych trzech kwartałach br. wyniósł 838,6 mln zł. Głównym motorem wzrostu sprzedaży o ponad 11% w porównaniu z analogicznym okresem w 2017 r. był wzrost średniej wartości koszyka zakupów, wzrost sprzedaży z metra kwadratowego oraz wzrost liczby kupujących w sklepach. Sprzedaż LfL za trzy kwartały wzrosła o 2,46%, a oba wyniki sieć osiągnęła przy negatywnie wpływającym na branżę spożywczą zakazie handlu w niedziele niehandlowe. Na wzmocnienie wyników sieci wpłynęły również działania mające na celu utrzymanie wysokiej jakości oferowanych produktów i ich atrakcyjności dla klientów oraz działania w obszarze obsługi klienta i promocji sprzedaży. Na wzrost sprzedaży w minionych trzech kwartałach br. wpływ miała również konsekwentnie realizowana polityka ekspansji i rozwoju sieci. W ostatnim kwartale otwarte zostały m.in. EUROSPAR w Krakowie czy SPAR w Sosnowcu i Bochni. Firma w swoich planach zamierza kontynuować rozwój sieci, wzmacniać swoją pozycję rynkową i utrzymywać korzystny bilans. Sieć w dalszym ciągu koncentrować się będzie przede wszystkim na rozwoju dwóch najlepiej rokujących segmentów – supermarketów proximity oraz sklepów typu convenience.