W sklepach SPAR oraz Piotr i Paweł uruchomiono usługę SPAR Drive. Klienci sklepów w Częstochowie, Rzeszowie, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim mogą od teraz odbierać zamówienia złożone przez Internet na parkingu sklepu. Po zaparkowaniu w wyznaczonym miejscu parkingowym przed placówkami pracownik wstawi zakupy klienta wprost do jego bagażnika. Usługa zostanie wdrożona łącznie w 11 miastach w Polsce do końca kwietnia.
– W obecnej sytuacji kluczowe jest sprostanie rosnącemu zainteresowaniu klientów zakupami przez Internet – a także prowadzenie działań, które zmniejszą kolejki w sklepach stacjonarnych – dla bezpieczeństwa klientów i pracowników. Opcja SPAR Drive jest najwygodniejszą usługą typu zamów-odbierz. Nie ma nic prostszego od zamówienia online, zaparkowania w dedykowanym miejscu przez sklepem, otworzenia bagażnika i odjechania z zakupami. Klienci sklepu online mają dostęp do pełnej oferty produktów SPAR oraz Piotr i Paweł – takiej samej, jak w sklepach stacjonarnych, w tych samych cenach i bez żadnych dodatkowych kosztów. Wciąż szukamy kolejnych rozwiązań, które jeszcze bardziej zwiększą poziom bezpieczeństwa naszych klientów oraz pracowników” – powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep SPAR.
Od 7 kwietnia 2020 roku aż do odwołania w wybranych placówkach SPAR oraz wszystkich sklepach własnych Piotr i Paweł dla klientów dostępne będą specjalne ulotki z listą zakupową. Po uzupełnieniu zamówienia poza sklepem można zostawić ulotkę w przeznaczonym do tego miejscu – załoga sklepu skompletuje koszyk i zadzwoni do klienta, gdy zakupy będą gotowe do odebrania przy kasie, gdzie ten dokona płatności. Rozwiązanie to umożliwi osobom młodszym realizację zakupów w godzinach dla seniorów.