„SPAR dla Domu” testy nowego formatu

Aktualności

„SPAR dla Domu” testy nowego formatu

18 lutego 2016

3 tys. produktów AGD ulokowane na powierzchni 200 m2 – to testowe rozszerzenie oferty sklepów SPAR. Pilotażowy projekt został uruchomiony w sklepie w Limanowej. 

W zależności od wyniku testów, sieć nie wyklucza uruchomienia kolejnych stoisk w innych sklepach dysponujących większą salą sprzedaży.

– Standardem w wielu obszarach działalności SPAR jest przeprowadzenie testu w sklepach własnych (do których należy obiekt w Limanowej), aby później zaproponować realizację w sklepach franczyzowych. Mogę zdradzić, że już na obecnym etapie realizacji tego projektu spotkaliśmy się z zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców SPAR – tłumaczy Adam Szewczyk, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju SPAR Polska S.A.  – Firma Dajar jest naszym długoletnim dostawcą, chociaż nigdy wcześniej nie realizowaliśmy wspólnie tak dużego projektu. Jestem jednak przekonany, że ta wręcz wzorowa współpraca zaowocuje dużym sukcesem, a w połączeniu z pozytywnym odbiorem przez mieszkańców Limanowej pozwoli szybko rozwijać projekt i otwierać podobne obiekty w innych miastach – dodaje

Testowe stoisko znajduje się w sklepie SPAR o powierzchni blisko 1 000 m2 w galerii handlowej przy ulicy Krakowskiej w Limanowej