Śniadaniowa rodzina margaryn do smarowania pieczywa będzie bohaterką kampanii telewizyjnej Spółki „Bielmar”, zaplanowanej na okres od 28 kwietnia do 18 maja br.
Kompleksowe działania reklamowe dla marki Śniadaniowa, obecnej w ofercie Spółki „Bielmar” od 20 lat, zaplanowano w telewizji, na outdoorze, w prasie, Internecie oraz w punktach sprzedaży.
W pierwszej połowie kwietnia, billboardy z wizerunkiem Śniadaniowej pojawiły się w wybranych lokalizacjach na terenie Górnego Śląska, w Warszawie i Poznaniu. 28 kwietnia startują emisje 30-sekundowych spotów w Polsacie, TVP, TVN i kanałach tematycznych. Reklamy prasowe zamieszczono w wybranych magazynach konsumenckich i branżowych.
Celem kampanii, realizowanej pod hasłem Śniadaniowa – nasza niezmiennie najlepsza! jest wzmocnienie wizerunku marki, jako dostawcy produktów wysokiej jakości, które mimo zmieniających się trendów w przygotowywaniu posiłków, stanowią stały i niezbędny element rodzinnego śniadania.
Kampanię reklamową wspierają działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji m.in. promocje cenowe, layouty w gazetkach hurtowni i sieci handlowych, materiały POS, animacje w sklepach, emisje spotów na ekranach w placówkach handlowych.