Firma ZT Kruszwica rozpoczęła nową kampanię reklamową marki SmakoWita pod hasłem „Dzięki Ziarnom”. Kampania to pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów, wykorzystywanych w produktach SmakoWita.
Na początku października w ośmiu największych aglomeracjach miejskich pojawiły się na różnych nośnikach outdoorowych reklamy marki z hasłem „Dzięki Ziarnom”. 19 października kampania wystartowała również w TV oraz Internecie.
Hasło przewodnie nowej komunikacji „Dzięki Ziarnom!” wyjaśnia roślinne pochodzenie tłuszczów, z których powstają produkty marki. Piękne, żółte pola rzepaku, które podziwiamy na wiosnę, biorą swój początek od ziaren. To takie „magazyny” najcenniejszych składników, stanowiących energię do wzrostu dla nowych roślin. Zawarte w nich tłuszcze roślinne są bogatym źródłem cennych składników, takich jak między innymi kwasy Omega-3. Ziarno zatem łączy w sobie smak i witalność, tak jak marka SmakoWita.
Akcja filmu reklamowego dzieje się w bajkowej scenerii „Wyciskarni”, gdzie dwóch wesołych i ciekawskich bliźniaków towarzyszy tacie w pracy, podczas której kontroluje on proces produkcji od ziarna, poprzez jego prażenie, wyciskanie oraz kolejne etapy, aż do powstania gotowego produktu.
Kampanii towarzyszy zmiana opakowań całego portfolio marki SmakoWita. Zaplanowane jest również wsparcie w punktach sprzedaży – m.in. dedykowane materiały POS.
SmakoWita to jedna z najbardziej znanych i innowacyjnych marek na rynku tłuszczów roślinnych do smarowania pieczywa. Marka została wprowadzona na rynek w 2002 r. i od wielu lat wspierana jest ciekawymi kampaniami reklamowymi. Główne warianty marki to „Maślany smak” oraz „de Luxe”, ale nie brak w niej również produktów innowacyjnych, takich jak smalczyk roślinny Smakowita Vege Pajda czy tłuszcz roślinny z dodatkiem prażonych ziaren.
oprac. P.Ł.