Smaki Dzieciństwa od Bracia Koral

Nowości

Smaki Dzieciństwa od Bracia Koral

Bracia Koral wprowadza na rynek nową linię produktów pod nazwą Smaki Dzieciństwa. To już druga po Lody Jak Dawniej rodzina produktów tej młodej, ale doskonale już znanej konsumentom marki. Nowością są nie tylko ciekawe smaki, ale również unikalne opakowanie do tej pory niespotykane na polskim rynku. Przywołujące wspomnienia dawnych lat Sernik Mamusi i Krem Orzechowo-Czekoladowy dostępne będą w specjalnie zaprojektowanych słoiczkach, które wyglądem nawiązują do „tamtych” czasów. 

Lodowa marka Bracia Koral obecna jest na polskim rynku lodów premium od 2014 roku. Marka od początku istnienia nawiązuje do wartości rodzinnych oraz do najlepszej jakości produktów i smaków w nowych aranżacjach. W sezonie 2018 po raz kolejny chce mile zaskoczyć konsumentów drugą, po Lody Jak Dawniej serią produktów, które mają przywoływać czasy dzieciństwa zarówno starszym jak i młodszym konsumentom.

– Polacy bardzo chętnie wracają do smaków, które znają i uwielbiają. Smaki Dzieciństwa to linia lodów, która jest odpowiedzią na te potrzeby. W sezonie 2018 zaoferujemy znane smaki w nowej odsłonie kojarzące się z beztroskim czasem dzieciństwa, takie jak Sernik Mamusi czy Krem Orzechowo-Czekoladowy – powiedział Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

Nowa linia lodów Bracia Koral pojawi się w szerokiej dystrybucji na początku kwietnia i tym samym otworzy lodowy sezon 2018. Smaki Dzieciństwa będą należały do kategorii lodów familijnych – jako pierwsze lody w Polsce zamknięte zostały w specjalnych słoikach o pojemności 450 ml, których design przypomina czasy kiedy świeże mleko było powszechnie dostępne tylko w szklanych opakowaniach.