We wrześniu ruszyła kampania promocyjna marki Fithia. Linia obejmuje produkty do smarowania oraz oleje rzepakowe z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno. Hasłem kampanii jest Smak Wyzwolony. Marka Fithia to odpowiedź na trendy konsumenckie w obszarze tzw. „kuchennego smart”. To nowy trend na rynku polskim. Konsumentów w kuchni najbardziej cieszy przyrządzanie potraw, które sami sobie wymyślą. Linia produktów Fithia dedykowana jest wszystkim tym, którzy cenią smaczne i zdrowe posiłki, a nie chcą lub nie mają czasu na ich przygotowanie. Smak i kolor zawdzięcza dodatkowi naturalnych olejów tłoczonych na zimno. Dzięki niej wykreować można nowe oblicza kanapek, dodatków obiadowych czy tradycyjnej jajecznicy. W skład linii wchodzą trzy produkty do smarowania z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno (z pestek dyni, lnianego oraz słonecznikowego). Ofertę uzupełniają trzy warianty oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia: z dodatkiem oleju lnianego, oleju z pestek dyni oraz oliwy z oliwek extra virgin. Kampania wspierająca launch nowej marki z portfolio Bielmar oparta jest o działaniach w internecie, w tym w mediach społecznościowych, w prasie o tematyce poradnikowej oraz life style`owej. Kampania trwać będzie do końca grudnia 2016 r.