Hellena Citrus Mix, Hellena Orange oraz Hellena Lemon to autentycznie cytrusowe trio, które dołącza do portfolio marki Hellena, wprowadzając do oferty tropikalny smak dojrzałych w słońcu pomarańczy, cytryn
i grejpfrutów. Gazowana linia produktów wzbogacona 20%-ową zawartością soków z owoców, idealnie ugasi pragnienie oraz pozwoli poczuć egzotyczny klimat pod parasolem… polskiego brand’u.
Cytrusowe trio w autentycznym wydaniu
Miłośnicy tropikalnych smaków mogą wybierać spośród trzech dostępnych wariantów – Hellena Citrus Mix, Hellena Orange oraz Hellena Lemon. Starannie opracowana receptura gwarantuje wysoką jakość produktów,
a 20%-owa zawartość soków z owoców oraz bardzo dobre nagazowanie, intensyfikują wrażenie rześkiego orzeźwienia. Nowa linia produktów jest soczysta i spełnia aktualne trendy rynkowe.
Autentycznie zaprojektowane wzornictwo nowej butelki
Nowości marki Hellena odzwierciedlają swój egzotyczny charakter poprzez unikalny design butelki oplecionej skórką pomarańczy. Zdobienie nawiązuje do cytrusowego smaku napojów oraz akcentuje ich wyjątkowość – to jedyny taki kształt na rynku. Pojemność butelki to 1,5 l.
Charakterystyczny branding
Grafika etykiet nawiązuje do sztandarowego produktu marki – Oranżady Hellena. W centralnej części umieszczony został doskonale znany konsumentom kapsel, który podkreśla przynależność produktu do polskiego brand’u. Trzy wersje kolorystyczne nawiązują do smaku poszczególnych wariantów.
– Marka Hellena posiada historyczne kompetencje do tego, by jeszcze mocniej zaznaczać swoją obecność w segmencie napojów gazowanych. Oranżada Hellena jest dziś jednym z najbardziej rozpoznawalnych produktów w Polsce, po który sięga coraz młodsze grono konsumentów. Nowe smaki owocowych napojów gazowanych sygnowane charakterystycznym kapslem oraz zamknięte w unikatowej butelce o zastrzeżonym wzorze, to kolejny krok w stronę wzmocnienia pozycji polskiego brand’u na mocno konkurencyjnym rynku – komentuje Sylwester Michałek, Senior Brand Manager marki Hellena.
źródło: Colian