W kwietniu br. rozpoczyna się sprzedaż nowych produktów z rodziny Tic Tac. Tic Tac Mixers Cherry–Cola oraz Tic Tac Mixers Peach–Lemonade to drażetki, których smak się zmienia w trakcie jedzenia. W Tic Tac Mixers Cherry–Cola wiśniowy zmienia się na smak coli a w Tic Tac Mixers Peach–Lemonade brzoskwiniowy zmienia się na smak lemoniady. To jedyny taki produkt na rynku. Tic Tac Mixers dostępne będą w opakowaniach 18 g i 49 g.
Wprowadzenie nowych produktów z rodziny Tic Tac będzie wspierane intensywną kampanią reklamową we wszystkich kanałach komunikacji z Konsumentem: w punktach sprzedaży z wykorzystaniem m. in. licznych „standów” i atrakcyjnych materiałów POS, przez smartfony, portale internetowe. W kinach w ramach akcji „samplingowych” Konsumenci będą mogli spróbować kilkudziesięciu tysięcy sztuk nowych produktów. Natomiast w największych miastach w Polsce reklama Tic Tac Mixers Cherry–Cola i Tic Tac Mixers Peach–Lemonade będzie widoczna na 400 tablicach reklamowych.
Największe nakłady jak zwykle przeznaczamy na dotarcie do Konsumenta przez najpopularniejsze stacje telewizyjne, w tym TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat.
Nie zapomnieliśmy także o wsparciu sprzedaży w pozostałych kanałach tematycznych.
Od ostatniego tygodnia kwietnia br. przez kilka miesięcy spot reklamowy Tic Tac Mixers Konsumenci będą mogli zobaczyć łącznie w prawie kilkudziesięciu stacjach telewizyjnych.