W poniedziałek, 27 sierpnia ma ruszyć nowa akcja lojalnościowa w sklepach Biedronki. Po sukcesie dwóch edycji „Gangu Świeżaków” przyszła pora na „Gang Słodziaków”. Podobnie jak we wcześniejszych odsłonach, również tym razem klienci za zrobione zakupy będą otrzymywali naklejki, które będzie można wymienić na maskotki.
Dwie odsłony kampanii lojalnościowej „Gang Świeżaków” zakończyły się dużym sukcesem. W pierwszej edycji do klientów trafiło 4,5 miliona maskotek symbolizujących warzywa i owoce. W kolejnej edycji wynik ten poprawiono, rozdając 6 mln pluszaków.
W nowej odsłonie kampanii miejsce maskotek w kształtach owoców i warzyw zajmie sześć zwierzątek m.in.: lis, sowa, królik i jeż. Ponadto w sklepach sieci sprzedawane będą książeczki opisujące przygody „Gangu Słodziaków”.
Źródło: wirtualnemedia.pl