NORTH COAST, największy w Polsce dystrybutor włoskich i śródziemnomorskich produktów, wprowadza do swojej oferty świeże jogurty i mleczne kanapki Lactalis-Nestlé. Wśród nowości są słodkie przekąski marek Smarties, KitKat, Nesquik i Lion, które już trafiły na półki polskich sieci.
Lactalis-Nestlé Fresh Products (LNFP) to joint venture powstałe z połączenia Nestlé i francuskiego giganta mleczarskiego Grupy Lactalis, które działa w segmencie świeżych jogurtów i deserów. NORTH COAST, będący częścią Grupy Lactalis, wprowadził do swojej oferty dwukomorowe desery marek Smarties, KitKat, Nesquik i Lion. To uwielbiane przez klientów jogurty waniliowe z dodatkiem prawdziwych Smarties pełnych mlecznej czekolady, kawałków chrupiących wafelków KitKat, kruchych batonów Lion oraz pysznych kuleczek Nesquik. Produkty te już można kupić w sklepach sieci Makro, Selgros, Polomarket oraz Intermarche.
Dodatkowo nowością NORTH COAST są także mleczne kanapki marki Nesquik. Oferowane w dwóch wersjach smakowych mlecznej oraz z dodatkiem kakao, od początku września dostępne są w sieciach Makro, Selgros, Auchan i Intermarche. A już wkrótce w marketach Auchan dostępny będzie także mleczny shake Nesquik.