Sławomir Przywała został nowym Dyrektorem Sprzedaży firmy Brown-Forman Polska, producenta i dystrybutora alkoholi mocnych. Zastąpił na tym stanowisku Filipa Popławskiego, który objął stanowisko Prezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego Brown-Forman Polska. Sławomir Przywała dołączy do Zarządu firmy.
To kolejny, wewnętrzny awans, na wysokim stanowisku w strukturach firmy Brown-Forman Polska w ostatnim czasie. W październiku ub.r. nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Generalnego dystrybutora, które – w ramach wewnętrznej promocji – objął Filip Popławski. Powołanie Sławomira Przywały nastąpiło w wyniku procesu rekrutacji, ogłoszonego w ubiegłym roku, w którym wzięło udział kilkunastu znakomitych ekspertów, reprezentujących różne branże.
– Cieszy nas ogromnie, że otwarty proces rekrutacji potwierdził, że doświadczenia, wartości i kompetencje przywódcze naszego pracownika najlepiej wpisały się w nasze ambicje budowania wiodącej pozycji naszych marek na rynku premium, zrównoważonego rozwoju zdolności organizacji sprzedażowej oraz ewolucji inkluzywnej kultury firmy. To jednocześnie potwierdzenie skuteczności strategii rozwoju talentów i polityki otwartych możliwości awansu dla każdego pracownika BrownForman – podkreśla Dorota Pałysewicz, HR Director w Brown-Forman Polska.
Sławomir Przywała będzie odpowiadał za realizację strategii sprzedaży wszystkich marek znajdujących się w portfolio dystrybutora alkoholi mocnych, na rynku polskim są to takie marki jak Jack Daniel’s, Finlandia Vodka i Woodford Reserve. Z Brown-Forman Polska związany jest od 7 lat, gdzie pracował na stanowisku Channel Manager Traditional Trade, stojąc na czele 14 osobowego zespołu, odpowiedzialnego za sprzedaż i dystrybucję produktów Brown-Forman w kanałach tradycyjnych (dystrybutorzy, cash&carry, sieci detaliczne, stacje benzynowe, B2B).
– Stając na czele Działu Sprzedaży Brown-Forman Polska chcę wzmocnić zarówno pozycję naszych kultowych marek, jak również budować silny i zaangażowany zespół, który będzie skutecznie wyprzedzał i adresował wyzwania wymagającego i zmiennego otoczenia. Kluczowymi elementami będą dla mnie, rozwijanie kompetencji naszej organizacji oraz wykorzystanie różnorodności w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Ważnym obszarem naszych działań będzie wzmacnianie siły zespołu sprzedażowego opartej o równowagę płci i budowanie środowiska komercyjnego wspierającego rozwój kobiet. Łącząc w całość elementy takie jak nasze kultowe marki, kulturę organizacji, kompetencje i różnorodność z odwagą patrzymy przyszłość, i planujemy wzmacniać wiodącą pozycję naszych marek na konkurencyjnym rynku – mówi Sławomir Przywała.
W ramach struktur organizacyjnych polskiej firmy, wspierany będzie przez zespół kierowniczy składający się z Filipa Popławskiego (dyr. Generalnego), Beaty Mirowskiej (dyr. finansowy), Doroty Pałysiewicz (dyr. Human Resources) oraz Pawła Miziołowskiego (dyr. Marketingu).
Nowy dyrektor sprzedaży ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży sprzedażowej. Do BrownForman Polska dołączył w 2015 roku, wcześniej piastując stanowisko National Key Account Manager w Mars Polska.