Celem kampanii jest ukazanie radości, jaka płynie z komponowania własnej mieszanki słodyczy Wawelu. Jest to związane z rozwijaną przez Wawel nową koncepcją sprzedaży słodyczy na wagę,realizowaną za pomocą nowoczesnych modułów ekspozycyjnych. Teraz komponowanie własnej mieszanki słodyczy przynosi jeszcze więcej radości. Szerokie portfolio Wawelu umożliwia tworzenie mieszanki słodyczy dobranej według własnych preferencji. Ulubiony miks smaków można skomponować m.in. z: Kasztanków, Malagi, Tiki-Taków, Michałków, Mieszanki Krakowskiej, galaretek Fresh & Fruity, pastylek miętowych czy mini czekolad.
Za opracowanie strategii komunikacji i kreację spotu odpowiada agencja Havas Worldwide Warsaw. Kampania ma zasięg ogólnopolski, obejmuje komunikację ATL – spoty 30- i 15-sekundowy – oraz działania BTL. Spoty reklamowe emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych. Kampania potrwa do końca marca br.