Jednym z głównych punktów strategii Grupy Kapitałowej Bać-Pol na 2015 r. jest rozwój miękkiej franczyzy w ramach sieci Słoneczko. Spółka zamierza rozwijać ten format wspierając obecnych właścicieli sklepów oraz jej nowych partnerów.
Sieć Słoneczko będzie rozwijać się w regionach, w których zlokalizowane są magazyny Cash & Carry Grupy Kapitałowej Bać-Pol oraz pozostałe magazyny dystrybucyjne. Spółka planuje inwestować w miękką franczyzę zachowując właściwą proporcję w relacji między Franczyzobiorcą a Franczyzodawcą.
– Będziemy bazować na dobrych warunkach zakupu w magazynach Cash & Carry, a w przypadku większych placówek na dystrybucji aktywnej oraz wsparciu w postaci umów centralnych i lokalnych z producentami i dostawcami regionalnymi – mówi Robert Paździor, wiceprezes Zarządu Bać-Pol nadzorujący rozwój sieci detalicznych należących do Spółki. – Wsparcie centrali, na jakie mogą liczyć franczyzobiorcy Słoneczka, to przede wszystkim regularnie wydawane gazetki i plakaty promocyjne, kompleksowa organizacja akcji zakupowych i lojalnościowych, opieka regionalnych koordynatorów oraz w razie potrzeby wsparcie w zakresie IT. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym działaniom rozwój placówek Słoneczka utrzyma się na stabilnym poziomie – zapewnia Robert Paździor.
– Planujemy, że w 2015 r. do obecnych 345 placówek dołączy minimum 120 sklepów, a w ciągu najbliższych trzech lat ich liczba wzrośnie do około 800 – zapowiada Robert Paździor. – Spółka jest zarządzana w sposób kompetentny przez prezes Jolantę Sienkiewicz, którą wspiera wiceprezes Tomasz Wilkoń. Posiadamy też zgrany zespół pracowników, którzy od wielu lat sumiennie budują nasza organizację, więc takie cele są jak najbardziej możliwe do osiągnięcia – dodaje.
Strategia Grupy Kapitałowej Bać-Pol na kolejne lata przewiduje rozwój miękkiej franczyzy w ramach sieci Słoneczko, rozwój sieci SPAR oraz sklepów własnych pod logiem SPAR.