Sieć Piotr i Paweł podsumowuje ubiegły rok

Aktualności

Sieć Piotr i Paweł podsumowuje ubiegły rok

09 lutego 2017

W 2016 r. sieć Piotr i Paweł uruchomiła 11 nowych sklepów, a obrót sieci wyniósł 2,233 mld zł. Jest to wzrost w porównaniu z 2015 r. o 5,2%. Na nowy rok Piotr i Paweł ma również szerokie plany. Sieć planuje przekroczyć liczbę 150 funkcjonujących placówek. W marcu i kwietniu uruchomione zostaną 4 markety, które zlokalizowane będą w miejscach, w których funkcjonowały sklepy sieci Alma.

Pod koniec ubiegłego roku sieć uruchomiła również aplikację Skanuj i Kupuj, pozwalająca klientowi – przy użyciu smartfona – skanować produkty przed włożeniem ich do koszyka. Początkowo system ten działał w kilku sklepach i skierowany był do klientów posiadających kartę lojalnościową, teraz z usługi tej korzystać mogą wszyscy klienci robiący zakupy w wybranych placówkach. Aplikacja ta od niedawna działa również w marketach w Warszawie, Markach pod Warszawą i w Poznaniu. Sieć utworzyła również w ubiegłym roku program lojalnościowy Podwajamy Rabaty. Usługa ta opiera się na tradycyjnych kartach jak i aplikacji. Dzięki niej klienci mogą oszczędzać w dedykowanym systemie zniżek, których wartości są następnie podwajane przy zakupie dedykowanych produktów. Obecnie w programie tym bierze udział 150 tys. klientów sieci.