Grupa Polskich Sklepów Passa, w skład której wchodzą placówki z wyłącznie polskim kapitałem, nie ustaje w dążeniach zapewnienia swoim partnerom handlowym atrakcyjnych warunków współpracy. W II kwartale 2019 r. w Grupie wprowadzone zostały zmiany warunków dla partnerów sieci.
Zmiany, które dotyczą przede wszystkim kwestii wynagrodzenia, mają na celu powiększenie pakietu korzyści, jakie otrzymują uczestnicy Grupy. Nagradzana jest lojalność i aktywne działanie na rzecz Grupy.
Grupa Passa już od wielu lat aktywnie działa na rzecz ciągłego podnoszenia standardów swoich partnerów handlowych. Prowadzi wspólny system działań promocyjnych dla wszystkich swoich sklepów, oferuje możliwość współpracy z opiekunem, który pomaga w koordynacji działań placówek, organizuje szkolenia dla pracowników czy wyjazdy integracyjne dla partnerów Grupy. Do końca 2019 r. w planach jest również spięcie Grupy wspólnym systemem, w ramach którego wszystkie sklepy Grupy otrzymają jednolite oprogramowanie, będące pierwszym krokiem do pełnej wiedzy na temat mocy zakupowo-sprzedażowych każdej placówki. Niewykluczona jest również dalsza praca nad powstaniem magazynu centralnego, który umożliwiłby jeszcze większe, a co za tym idzie, jeszcze korzystniejsze cenowo zakupy od producentów.