W 2016 r. sieć sklepów Dino (należąca do Grupy Dino) powiększyła się o kolejne 117 placówek (wobec wzrostu o 101 punktów sprzedaży w 2015 r.). Tym samym według stanu na 31 grudnia 2016 r. sieć Dino liczy łącznie 628 sklepów wobec 511 rok wcześniej. Dynamiczny wzrost organiczny jest jednym z kluczowych filarów strategii Grupy Dino. Grupa planuje dalszy rozwój zarówno poprzez zagęszczanie sieci w zachodniej części Polski, w której już jest obecna, jak i poprzez stopniową ekspansję na północ i wschód kraju. Według raportu Roland Berger, Dino jest najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów proximity w Polsce pod względem średniego rocznego wzrostu liczby sklepów w latach 2010-2015. W okresie tym sieć sklepów Dino była także drugą najszybciej rosnącą siecią na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce pod względem średniorocznego wzrostu liczby nowo otwieranych sklepów.
– W latach 2013-2015 sieć Dino otwierała około 100 nowych sklepów rocznie, co dało nam pozycję najszybciej rozwijającej się sieci supermarketów proximity według średniej rocznej stopy wzrostu liczby sklepów. W 2016 r. sieć naszych sklepów powiększyła się o kolejne 117 placówek. Chcemy pozostać najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów proximity w Polsce. Rozwijamy się jednak nie tylko poprzez wzrost liczby sklepów – bardzo dużą wagę przywiązujemy także do wzrostu sprzedaży like-for-like, czyli w porównywalnych sklepach. Obecnie, w naszej opinii, wskaźnik LfL sieci Dino należy do jednych z najwyższych na rynku – mówi Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.
Pierwszy supermarket Dino został otwarty w 1999 r. Supermarkety Dino zlokalizowane są w województwach: wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim, opolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, śląskim, mazowieckim, zachodniopomorskim, świętokrzyskim, małopolskim i pomorskim. Sklepy Dino są zaopatrywane przez trzy centra dystrybucyjne: w Krotoszynie, Piotrkowie Trybunalskim i Jastrowiu.