Dino Polska S.A., jedna z najszybciej rosnących sieci handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce, przekroczyła liczbę 700 sklepów. Według stanu na 30 września br. sieć liczy 718 placówek, co oznacza, że otworzyła w bieżącym roku 90 marketów. Zarząd spółki planuje, by do końca 2020 r. sieć obejmowała co najmniej 1200 sklepów.
– Rozwijamy się przede wszystkim poprzez zagęszczanie sieci w regionach, w którym jesteśmy obecni. W tym roku planujemy otworzyć więcej sklepów niż w 2016, w którym uruchomiliśmy ich łącznie 123. Chcemy pozostać najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów proximity w Polsce. – powiedział Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.
Dino na przestrzeni ostatnich lat odnotowało dynamiczny wzrost liczby sklepów ze 111 w 2010 roku, do 718 sklepów na koniec września 2017. Supermarkety zlokalizowane są głównie w zachodniej części Polski, w mniejszych miejscowościach, średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast.