Kluczowe marki firmy Lakma Strefa pozyskały swojego ambasadora. Została nim Małgorzata Rozenek, doskonale znana z programów telewizyjnych Perfekcyjna Pani Domu oraz Bitwa o dom. Kampania reklamowa zostanie rozpoczęta już w kwietniu.
W okresie współpracy z Lakma Strefa Małgorzata Rozenek będzie aktywnie wspierać wspomniane marki . – Cieszymy się, że nawiązanie współpracy z panią Małgorzatą, uważaną przez wiele Polek za eksperta w kwestii porządków domowych, pozwoli nam podkreślić atuty Sidoluxu i Perluxa – mówi Agnieszka Barańska, brand manager z firmy Lakma. Zaangażowanie gwiazdy w działania polskiego producenta wpisuje się świetnie w strategię marketingową przyjętą przez Lakma Strefa. – Nasze produkty postrzegane są przez konsumentów jako skuteczne, eleganckie i nowoczesne wyroby. Idealnym uosobieniem tych cech jest Małgorzata Rozenek, dlatego wybór ambasadora dla naszych marek był oczywisty – dodaje Barańska.
Duży nacisk w działaniach promocyjnych Lakma Strefa położy także na markę Perlux. To rewolucyjne perły piorące, łączące w sobie – jako jedyne na rynku – skuteczność proszku do prania oraz żelu. Poza dwiema fazami piorącymi Perluxy zawierają odplamiacz, odkamieniacz oraz inne cenne substancje wspomagające proces prania. – Trudno szukać podobnego produktu na rynku. Perły piorące Perlux to nasz autorski, perfekcyjny pomysł. Możemy śmiało powiedzieć, że to innowacyjny preparat na miarę XXI wieku. Jest niebywale skuteczny, bezpieczny dla tkanin oraz dużo bardziej wygodny w stosowaniu od standardowych proszków. Mamy nadzieję, że Pani Małgorzata pomoże nam zbudować rozpoznawalność tego produktu na rynku i pokaże jego walory konsumentom – dodaje Barańska.
Plan realizacji kampanii promocyjnej z udziałem nowego ambasadora marki Lakma Strefa zakłada wykorzystanie spotów reklamowych w radiu i telewizji, reklam w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych, kanałów Social Media oraz szerokiego wachlarza materiałów POS. Dodatkowo planowany jest szereg imprez i wydarzeń z udziałem Pani Małgorzaty, relacjonowanych przez media tradycyjne i elektroniczne. Lakma Strefa uruchomi również specjalne kampanie promocyjne dla detalistów i hurtowników. Pierwsze działania już w kwietniu!