W ramach edycji 2022, targi SIAL Paris oferują nowy katalog online na platformie CXMP, który pozwoli zapoznać się z 7 000 wystawców i ich produktami. Opracowana przez Grupę Comexposium, aby wspierać swoich klientów przez cały rok, platforma jest zorganizowana wokół 3 działów: Food, Fashion i Sport.
Targi SIAL wykorzystują moc tego narzędzia jako katalog produktów, które będą obecne na targach. Wystawcy i odwiedzający SIAL Paris mogą dołączyć do społeczności ponad 300 000 sprzedających i kupujących.
Cyfrowa witryna zwiększająca widoczność
Wystawcy korzystają z bezpłatnego dostępu do platformy, aby stworzyć swój katalog produktów, a tym samym wzmocnić swoją widoczność wśród odwiedzających targi. Platforma umożliwia jakościową prezentację marek i produktów, dzięki darmowemu importowi nieograniczonej liczby referencji oraz możliwości publikowania różnych elementów: pełnego opisu, właściwości, zdjęć…
Odwiedzający mogą bezpłatnie zapoznać się z listą wystawców i produktów, aby jak najlepiej zorganizować swoją fizyczną wizytę na targach. Codziennie mają możliwość odkrywać nowe produkty umieszczane na platformie, aby nie przegapić żadnej z innowacji, które będzie można znaleźć na targach.
Cyfrowe narzędzie w służbie networkingu
CXMP oferuje bezpłatnie usługę networkingu, zaprojektowaną w celu ułatwienia wymiany doświadczeń i tworzenia więzi w ramach społeczności targów. Narzędzie umożliwi wystawcom i odwiedzającym umawianie spotkań fizycznych lub wirtualnych poprzez platformę przed, w trakcie i do dwóch tygodni po targach.
Mocne strony targów: wydarzenia, które zaprezentują przyszłe trendy
SIAL Talks, bogaty program konferencji. Ponad 100 międzynarodowych prelegentów i 60 konferencji zaoferuje analizę bieżących wydarzeń i głównych trendów w branży spożywczej. Zapoznaj się z programem SIAL TALKS
SIAL Start Up, aby odkrywać nowe podejście do produktów i tworzyć rozwiązania na przyszłość: blisko 650 startupów, w tym ponad 100 zlokalizowanych w sektorze Sial Start’Up.
SIAL Future Lab pozwoli zanurzyć się w sercu kulinarnych trendów do 2030 roku (sektor spożywczy, sprzedaż).