Firma SERTOP, producent serów topionych, rozpoczyna kampanię, która ma na celu przybliżenie tradycji oraz wysokiej jakości swoich produktów jeszcze większemu gronu konsumentów. Kampania koncentruje się na ukazaniu wyjątkowego smaku i staranności, z jaką od lat produkowane są sery SERTOP oraz na zachęceniu nowych pokoleń do odkrycia klasycznych smaków w nowoczesnej odsłonie.
Kampania promocyjna obejmuje szeroki wachlarz działań marketingowych, w tym kampanie w mediach społecznościowych, degustacje w wybranych sklepach, akcje edukacyjne na temat serów topionych oraz liczne promocje w punktach sprzedaży w całym kraju. Konsumenci będą mieli okazję zapoznać się z pełną gamą produktów marki, dowiedzieć się więcej o historii firmy, a także o zaangażowaniu w produkcję zdrowych i smacznych produktów dla całej rodziny.
„Naszym celem jest podkreślenie tego, co wyróżnia markę SERTOP – sprawdzone receptury, doskonałej jakości oraz miłości do tworzenia produktów, które od lat goszczą na polskich stołach. Nowa kampania ma zachęcić klientów do odkrywania naszego asortymentu i pokazania, że Sertop to nie tylko smak, ale także pasja i zaangażowanie” – mówi Anita Kubarska – Marketing Manager
Dzięki tej kampanii SERTOP planuje dotrzeć do nowych klientów i przypomnieć obecnym o wartościach, które od lat stanowią fundament marki. Zapraszamy do śledzenia naszych działań promocyjnych!