Sertop – eksport  stanowił w 2014 roku ponad 32% wartości sprzedaży ogółem

Aktualności

Sertop – eksport stanowił w 2014 roku ponad 32% wartości sprzedaży ogółem

09 lutego 2015

2014 był niezwykle owocnym rokiem dla firmy Sertop. W oparciu o liczne projekty, konsekwentnie budowano wizerunek marki jako nowoczesnej i dynamicznej, a zarazem opartej na tradycji.
– Nasze działania, mające na celu zwiększenie sprzedaży eksportowej i rozwój marki Sertop poza granicami naszego kraju, przyniosły więcej niż zadowalające rezultaty – mówi Tomasz Kania, Dyrektor ds. handlowych Sertop. Niewątpliwy wpływ na tę sytuację miało wsparcie, jakie otrzymaliśmy w ramach Programów Operacyjnych Innowacyjnej Gospodarki na lata 2007-2013, dzięki którym kontynuowaliśmy udział w dwóch projektach – Paszport do Eksportu oraz Program Promocji Polskich Specjalności Żywnościowych. Pierwszy z tych projektów (Paszport do Eksportu) obejmował m.in. Kraje Nadbałtyckie oraz Bałkany. W ramach drugiego projektu wzięliśmy udział w trzech dużych międzynarodowych imprezach targowych: Sial China, Polagra Food oraz Sial Paris, które zaowocowały współpracą z nowymi Klientami.  Między innymi dzięki tym projektom eksport stanowił w 2014 roku ponad 32% wartości sprzedaży ogółem. W drugiej połowie roku zadbaliśmy także o wzmocnienie wizerunku naszej firmy na rodzimym rynku, nie tylko w handlu nowoczesnym, ale także tradycyjnym. Rozpoczęliśmy realizację nowego projektu sprzedażowego, który – mamy nadzieję – pozwoli na lepsze dotarcie do partnerów biznesowych w całej Polsce. Już teraz widać pierwsze efekty naszych działań, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Na szczególne podkreślenie w roku 2014 zasługuje poszerzenie i udoskonalenie naszej oferty o nową linię serków topionych „Jak Dawniej”, nawiązującą nie tylko szatą graficzną, ale i składem do tradycyjnych produktów sprzed lat a także ponowienie limitowanej serii serka smażonego z koperkiem, która cieszy się dużym entuzjazmem wśród miłośników naszych serów smażonych – dodaje.