Przez pół wieku na świecie zmieniło się dosłownie wszystko. Wszystko, z wyjątkiem… serka z krówką marki Rolmlecz, który przez ostatnie 50 lat poznało już kilka pokoleń konsumentów. Z okazji okrągłego jubileuszu tego produktu Mlekpol w najnowszej kampanii marketingowej zachęca wszystkich do wspólnego świętowania.
Serek z krówką pod marką Rolmlecz gości w polskich domach od 1974 roku, a jego jakość docenia już trzecie pokolenie kupujących. Na przestrzeni dziesięcioleci serek dostępny był w różnych opakowaniach i wariantach smakowych, ale niezmienna pozostała zarówno jego receptura, jak i technologia produkcji.
Mlekpol zadbał, by odpowiednio uhonorować swego jubilata, dlatego okrągłym urodzinom serka z krówką przez cały rok towarzyszyć będzie szeroko zasięgowa kampania promocyjna. Od maja rusza nowa odsłona kampanii wizerunkowej „Z sercem do serka”. W telewizji obejrzeć można spot z udziałem Mleczarzy, którzy mają wielkie serce do serka. Zadebiutuje także urodzinowa wersja krówki, którą zobaczymy zarówno na opakowaniach produktów, jak i w Internecie.
– Oprócz tego w tym roku marka mocniej zaznaczy swoją obecność na TikToku oraz pojawi się na Instagramie. Poprzez kreatywne filmy i animacje zestawiające teraźniejszość z przeszłością chcemy dotrzeć z przekazem do młodego pokolenia konsumentów, obecnego na tych platformach społecznościowych – tłumaczy Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
źródło: Mlekpol
oprac.: red.