Już od 25 czerwca w perfumeriach Sephora można kupić limitowany zapach Pol’and’Rock Music. Cały zysk z jego sprzedaży Sephora przekaże na wsparcie działań statutowych Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Idea niesienia pomocy i wsparcia wpisana jest w DNA Sephora. Sieć perfumerii zarówno w Polsce, jak i globalnie realizuje wiele inicjatyw w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Lokalnie Sephora współpracuje m.in. z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką oraz Fundacją Zaczyn. W okresie pandemii sephora.pl stała się platformą, poprzez którą klienci kupując wybrane produkty Sephora Collection, mogli razem z Sephora zasilić zbiórkę Fundacji Siepomaga na niezbędne wyposażenie placówek medycznych zaangażowanych do walki z pandemią. Teraz sieć perfumerii kontynuuje niesienie pomocy poprzez wsparcie Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
– Nasi klienci poszukują sposobów na dołączenie się do różnych akcji wspierania najbardziej potrzebujących. To zaangażowanie jest widoczne szczególnie silnie obecnie, podczas pandemii. Minione tygodnie wyzwoliły w nas potrzebę poczucia bezpieczeństwa, ale też wzmocniły empatię wobec innych ludzi i chęć niesienia pomocy. Mamy nadzieję, że zapach, który właśnie trafił do naszych perfumerii, spotka się z uznaniem klientów Sephora, którzy wraz z nami będą mogli kontynuować niesienie pomocy poprzez wsparcie Fundacji WOŚP – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy perfumy Pol’and’Rock Music stworzyła we współpracy z firmą Quality Missala. Zapach w rytmie serca to efekt spotkania serca (Jerzego Owsiaka) i nosa (Michał Missala). Nutę zapachową skomponowali: Michał Missala i Douglas Morel. Kolejne wersje zapachu testował Jerzy Owsiak ze współpracownikami oraz zespół Perfumerii Quality.
– Zapach Pol’and’Rock Music stworzyliśmy z pasji do rock’n’rolla, który rozbrzmiewa na najpiękniejszym festiwalu świata Pol’and’rock. Jest przesycony zapachem przyjaźni, tolerancji, wzajemnego szacunku i nieokiełznanymi dźwiękami muzyki w rytmie serca. Kompozycja odwołuje się do niepowtarzalnej atmosfery festiwalu oraz działalności Orkiestry, dlatego jej nazwa – Music – od samego początku nie podlegała dyskusji – opowiada o produkcie Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.