Za nami 3 dni jesiennej edycji Sephora Trend Report, które odbyło się w warszawskiej Arkadii. Minione święto trendów stało się tradycyjnie okazją do testowania i eksperymentowania w świecie beauty. Na odwiedzających czekała przestrzeń pełna warsztatów, pokazów oraz indywidualnych konsultacji, które odbywały się w dedykowanych strefach.
W trakcie Sephora Trend Report z bezpłatnych konsultacji, pokazów i warsztatów na 20 stanowiskach, skorzystało blisko 4000 osób. Ogromną popularnością cieszyły się pokazy prowadzone przez makijażystów gwiazd i influencerów: Ewę Gil, Patrycję Dobrzeniecką, Klaudię Owczarek, Martę Iwańską, Adriana Świderskiego, Agnieszkę Grzelak oraz Anię Galińską.
O trendach lansowanych przez Sephora opowiedziała makijażystka gwiazd – Patrycja Dobrzeniecka, która wraz z Sergiuszem Osmańskim, dyrektorem artystycznym i PR Sephora Polska, poprowadziła czwartkowe spotkanie. Tej jesieni króluje trend na naturalność – piękna, świetlista i zdrowa skóra, uzyskana dzięki dobraniu zindywidualizowanego programu pielęgnacyjnego, podkreślona dyskretnym, rozświetlającym makijażem – oto wiodący trend lansowany przez markę Sephora.
Nowością tegorocznej jesiennej odsłony Trend Report było 5 tematycznych stref, a w każdej z nich czekali eksperci, z którymi można było: zdiagnozować potrzeby swojej cery i dobrać indywidualnie dopasowaną pielęgnację spośród światowych marek takich jak np. Fresh czy Belif, przetestować jesienne trendy w makijażu i zdecydować, który towarzyszyć będzie nam w tym sezonie, dobrać idealny dla swojej skóry podkład na bieżący sezon, oddać się w podróż do świata zapachów i odkryć ten najlepiej dopasowany do swojej osobowości i temperamentu, a także zadbać o włosy i wraz ze stylistami stworzyć swój jesienny look.