Szeroki i świeży asortyment oraz prosta dostępność dla klientów została podkreślona w nowym spocie wideo, który stanowi kontynuację rozpoczętej dwa lata temu kampanii sieci Selgros Cash & Carry.
Nowy spot reklamowy Selgros Cash & Carry można oglądać od niedzieli, 16 lutego br. Rozpoczyna on kolejny sezon kampanii, która ma na celu dotarcie do klientów indywidualnych i profesjonalnych, zachęcając ich do dokonywania przemyślanych zakupów. W ramach wyjścia naprzeciw potrzebom wszystkich klientów, Selgros sięga po nowe formaty, czego przykładem jest hala w Siedlcach, która na mniejszej powierzchni zostanie otwarta już pod koniec marca.
Tegoroczna edycja kampanii zakłada realizację 4 spoty o długości 30 i 15 sekund. Ich emisja zaplanowana jest na cały rok, obejmując telewizję oraz internet. W filmach występować będą znani z poprzednich reklam bohaterowie – klienci oraz pracownicy Selgros.