Sasanka – nowy koncept Grupy Chorten dla małych sklepów

Aktualności

Sasanka – nowy koncept Grupy Chorten dla małych sklepów

20 września 2017

Grupa Chorten wprowadza nowy koncept partnerski dla mniejszych sklepów pod nazwą Sasanka. Współpracę w ramach tego formatu podjęli już pierwsi detaliści na terenie województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego, docelowo oferta ma dotyczyć całej Polski. Już ponad 30 sklepów zdecydowało się wejść pod logo Sasanki. – Proponujemy nieco inne warunki współpracy, niż dotychczas praktykowane w ramach sklepów partnerskich Grupy Chorten, ponieważ mamy na uwadze specyfikę prowadzenia biznesu opartego na handlu tradycyjnym także na wsiach i w małych miasteczkach. Choć i w przypadku tego nowego formatu korzystamy z efektu skali grupy zakupowej, więc możemy zaproponować partnerom Sasanki lepsze ceny na zamówienia. Chcemy wspólnie walczyć o przyszłość  polskiego handlu tradycyjnego i dawać nadzieję detalistom, którym trudno utrzymać się na rynku zdominowanym przez zagraniczne sieci. Dajemy im wsparcie, by mogli swoim klientom zaproponować niższe ceny – informuje Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten. Dla sklepów stworzono specjalną identyfikację wizualną z logo Sasanki.