San Pellegrino i Ducati – ikony włoskiego stylu życia i marki o silnym międzynarodowym wizerunku połączyły swoje siły, by razem promować włoski styl życia i dzielić się wspólnymi wartościami, takimi jak: pasja, tradycja, włoski design, autentyzm, styl i ponadczasowe piękno.
Od drugiego tygodnia lipca, woda w nowych limitowanych opakowaniach zaczęła pojawiać się w sklepach. Edycja limitowana dotyczy butelek PET w formatach 0,5 l i 1 l. Kluczowym wsparciem dla marki będzie sprofilowana kampania digitalowa oraz odpowiednie eksponowanie produktów w punktach sprzedaży. Specjalna butelka S.Pellegrino Ducati, dostępna będzie do wyczerpania zapasów.
Jednocześnie zaplanowane zostały działania wspierające pojawienie się limitowanej edycji wody. Na oficjalnej stronie www.sanpellegrino.com do obejrzenia jest już najnowsza reklama pt.: Practice the art of fine food everytime you can, czyli Kultywuj sztukę doskonałej kuchni. Zgodnie ze strategią marki, tematem kampanii jest „fine dining”, a jej myślą przewodnią – podkreślanie wyjątkowych smaków codziennych posiłków dzięki wodzie San Pellegrino.