W ubiegłym roku sieć saloników Kolporter była wykorzystywana w ponad 30 programach promocyjnych. Łącznie w kampaniach rozdano kilka milionów sampli. Wydawanie nagród w konkursach (redempcja, buy&get) czy dystrybucję bezpłatnych próbek lub katalogów (sampling) Kolporter umożliwia w swojej sieci saloników od blisko 25 lat.
– W ostatnich latach widzimy wyraźny wzrost zainteresowania naszą ofertą wydawania nagród lub bezpłatnych próbek. Producentom czy dystrybutorom zależy na precyzyjnym dotarciu do klientów, na możliwościach stałego monitoringu danej akcji i pomiarach skuteczności. A te wszystkie elementy znajdują się w naszej ofercie – mówi Aleksandra Łanocha, starszy specjalista ds. marketingu w Kolporterze. – Rocznie obsługujemy ok. 60 mln klientów, a nasze punkty zlokalizowane są w całym kraju – dodaje Aleksandra Łanocha. – Cieszymy się, że z roku na rok przybywa partnerów biznesowych, współpracujących z nami w organizacji promocji, bo to najlepsza rekomendacje skuteczności i efektywności naszych działań.