Rynek papieru toaletowego przechodzi dynamiczne zmiany. Wzrost w stosunku rocznym wynosi około 7%. Ewoluują także preferencje klientów, coraz większą wagę przywiązują do jakości wybieranego produktu.
Wartość rynku papieru toaletowego szacowana jest w kraju na 1,6 mld zł. Z roku na rok obserwowany jest dynamiczny wzrost, związany ze zmianą preferencji zakupowych. Kiedyś najpopularniejszym wyborem okazywał się szary papier. Dzisiaj najwięcej klientów wybiera papiery toaletowe białe, trójwarstwowe.
Hitem sprzedażowym jest aktualnie rolka o długości 200 listków. Taki produkt mają w swojej ofercie zarówno najwięksi gracze rynkowi oraz marki własne sieci handlowych. Duży wzrost w segmencie papieru toaletowego widać także na przykładzie papieru nawilżanego. Jego popularność rośnie w ciągu roku o około 30%.
Źródło: money.pl
Foto: Pixabay