Ruszyła kampania reklamowa produktów rybnych FRoSTY. Po raz pierwszy w historii firma wsparła w ten sposób swój hit sprzedażowy – Ryby z pieca. Motywem przewodnim reklam jest hasło: 100% naturalnego smaku, podkreślające naturalność produktów − bez wzmacniaczy smaku, barwników czy aromatów w składzie.
Pierwsza reklama w nowej odsłonie została wyemitowana 6 października br. Podobnie jak w poprzednich kampaniach, tak i w obecnej, pojawił się Piotr z FRoSTY. Jednak tym razem to nie on grał główne skrzypce. Nowym bohaterem reklam są Ryby z pieca – jeden z bestsellerów w portfolio FRoSTY. Spot komunikuje przede wszystkim, iż produkty FRoSTY to produkty bez wzmacniaczy smaku, bez barwników i bez aromatów. Pojawia się również informacja o pochodzeniu ryb – z łowisk oznaczonych Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa MSC.
Działania reklamowe obejmą telewizję oraz internet. Kampania w telewizji potrwa do 7 grudnia br. W tym czasie na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji należących do TVP, TVN oraz Polsat i grupy ATMedia pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa, na potrzeby której powstał spot w nieco innej wersji niż emitowany w telewizji.