Od 13 do 17 kwietnia potrwają Wiosenne Wirtualne Ogólnopolskie Targi Grupy Chorten. Swoją ofertę przygotowało ponad 80 wystawców wszystkich kategorii produktowych.
W targach Grupy Chorten będzie mogło wziąć udział ponad 2500 sklepów partnerskich działających w całej Polsce. To już kolejne wydarzenie organizowane przez Polską Grupę Sklepów Spożywczych w wirtualnej przestrzeni, które przynosi kupcom realne korzyści zakupowe. Dzięki specjalnej platformie internetowej dają one możliwość, by z dowolnego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę odwiedzać stoiska online największych producentów i składać zamówienia, które następnie są koordynowane przez Grupę Chorten. W ten sposób sklepy z drzewem dębu mają okazję do zatowarowania się przez sezonem „grillowym”.
Dodatkowo za najlepsze wyniki zakupowe Grupa Chorten przekaże sklepom do dyspozycji hybrydowych 15 toyot yaris.
– Po raz kolejny korzystamy z innowacyjnego narzędzia, jakie stworzyliśmy na naszej platformie B2B do organizacji targów. Jesteśmy w ten sposób w stanie zaproponować zarówno producentom, jak i sklepom coś więcej, niż nasze wspólne akcje handlowe i targi tradycyjne w formule stacjonarnej, które oczywiście też są bardzo ważne. Liczymy na duże zainteresowanie sklepów zamówieniami tuż przed majówką, a co za tym idzie – atrakcyjne ceny dla konsumentów – mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.
Polską Grupę Sklepów Spożywczych Chorten tworzą aktualnie placówki w całym kraju współpracujące ze spółkami Grupa Chorten, Chorten Północ, Chorten Południe, Chorten Radom, Chorten Mazowsze i Chorten PD. W targach biorą także udział sklepy partnerskie działające jako Limonka i Jack24.