Ruszyły Wiosenne Wirtualne Ogólnopolskie Targi Grupy Chorten

Franczyza

Ruszyły Wiosenne Wirtualne Ogólnopolskie Targi Grupy Chorten

Od 13 do 17 kwietnia potrwają Wiosenne Wirtualne Ogólnopolskie Targi Grupy Chorten. Swoją ofertę przygotowało ponad 80 wystawców wszystkich kategorii produktowych.

W targach Grupy Chorten będzie mogło wziąć udział ponad 2500 sklepów partnerskich działających w całej Polsce. To już kolejne wydarzenie organizowane przez Polską Grupę Sklepów Spożywczych w wirtualnej przestrzeni, które przynosi kupcom realne korzyści zakupowe. Dzięki specjalnej platformie internetowej dają one możliwość, by z dowolnego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę odwiedzać stoiska online największych producentów i składać zamówienia, które następnie są koordynowane przez Grupę Chorten. W ten sposób sklepy z drzewem dębu mają okazję do zatowarowania się przez sezonem „grillowym”.

Dodatkowo za najlepsze wyniki zakupowe Grupa Chorten przekaże sklepom do dyspozycji hybrydowych 15 toyot yaris.

– Po raz kolejny korzystamy z innowacyjnego narzędzia, jakie stworzyliśmy na naszej platformie B2B do organizacji targów. Jesteśmy w ten sposób w stanie zaproponować zarówno producentom, jak i sklepom coś więcej, niż nasze wspólne akcje handlowe i targi tradycyjne w formule stacjonarnej, które oczywiście też są bardzo ważne. Liczymy na duże zainteresowanie sklepów zamówieniami tuż przed majówką, a co za tym idzie – atrakcyjne ceny dla konsumentów – mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Polską Grupę Sklepów Spożywczych Chorten tworzą aktualnie placówki w całym kraju współpracujące ze spółkami Grupa Chorten, Chorten Północ, Chorten Południe, Chorten Radom, Chorten Mazowsze i Chorten PD. W targach biorą także udział sklepy partnerskie działające jako Limonka i Jack24.