Ruszyła letnia loteria Owocowe Smaki Orbit®

Producenci

Ruszyła letnia loteria Owocowe Smaki Orbit®

10 lipca 2023

Lato niezmiennie kojarzy nam się z odpoczynkiem, słońcem, długimi wieczorami oraz z owocowymi smakami. Aby zachęcić konsumentów do poznawania i testowania wyjątkowych wariantów z portfolio gum bezcukrowych Orbit®,  ruszyła loteria „Owocowe Smaki Orbit®”. Zabawa potrwa do 27 sierpnia. Nagrodą główną jest 8 voucherów o wartości po 10 000 zł do wykorzystania na wymarzoną wakacyjną podróż w biurze turystycznym Rainbow. W ramach loterii na zwycięzców czeka również 2 000 zestawów z  zapasem bezcukrowych gum do żucia Orbit®.

Według badań młode pokolenie, szczególnie przedstawiciele generacji Z lubią eksperymentować, w tym testować nowe smaki [1]. Oprócz dobrze znanych miętowych gum, marka Orbit® ma w swoim portfolio wiele ciekawych owocowych propozycji takich jak  Orbit® Blueberry, Orbit® Lemon Lime, Orbit® Watermelon, Orbit® Apple, czy Orbit® Strawberry, a loteria konsumencka jest idealną okazją to spróbowania różnych smaków.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zakupić przynajmniej jedno opakowanie gumy do żucia Orbit® o smaku owocowym, zarejestrować paragon stronie konkursowej: www.owocowesmakiorbit.pl za pomocą elektronicznego formularza oraz zagłosować na ulubiony smak. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 10 oddzielnych paragonów i tym samym uzyskać 10 dodatkowych losów.

Rozlosowanych zostanie aż 8 voucherów o wartości 10 000 zł do wykorzystania na zakup wymarzonych wakacji w biurze turystycznym Rainbow. Przyznane zostanie także 2 000 nagród II stopnia – rocznych zapasów bezcukrowych gum do żucia Orbit®. Losowanie nagród będzie się odbywać raz w tygodniu w okresie od 10 lipca do 28 sierpnia 2023 r. W każdym z nich wyłoniony zostanie zwycięzca jednej nagrody I stopnia oraz 250 zwycięzców nagród II stopnia. Regulamin loterii znajduje się na stronie: www.owocowesmakiorbit.pl.

Loterii będzie również towarzyszyć szeroko zakrojona kampania komunikacyjna. Jej aktywacje zobaczymy w Digitalu, Social Mediach oraz na profilach znanych influencerów. Wykorzystane zostanie również ponad 900 nośników OOH i prawie 500 nośników Digital OOH w 10 miastach. Informacje na temat loterii znajdą się również na 900 rowerach miejskich, a także na 147 nośnikach w 45 letnich kurortach.

[1] Kantar Consulting 2018