Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skoków narciarskich, wystartowała kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka m.in. kontynuuje współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A.
Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, startująca 23 listopada wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, cieszy się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym.
– Skoki narciarskie w naszym kraju traktowane są niemalże jako sport narodowy – od lat wszyscy niezmiennie jesteśmy sercem z naszymi. Dlatego tak bardzo cieszymy się z dotychczasowej współpracy z PZN, którą z wielką przyjemnością kontynujemy w tym roku. Traktujemy bycie sponsorem jako ogromny przywilej, ale również odpowiedzialność – mówi Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.
Podczas pierwszego konkursu w Wiśle ruszyła emisja dedykowanego spotu z udziałem skoczków. Reklama idealnie wpisuje się w kontekst i do złudzenia przypomina emisję live prosto ze skoczni. Kreatywny scenariusz wideo oraz moment emisji spotu między pierwszą a drugą serią skoków wprowadzą element zaskoczenia i humoru. Dodatkowo, przez cały sezon, w trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milka. Marka zaplanowała także mocne wsparcie w digitalu. Z kolei za sprawą materiałów POSM – wizerunek Kadry A będzie widoczny w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartują loteria oraz liczne konkursy konsumenckie, w których będzie można wygrać nagrody pieniężne, gadżety związane ze skokami oraz bilety na Puchar w Zakopanem. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.
Sponsoring marki Milka od samego początku ma charakter wyjątkowy i kompleksowy. Milka wychodzi daleko w przyszłość, inwestując nie tylko w dorosłą Kadrę, ale też młode talenty. Długofalowy projekt wsparcia przyszłych mistrzów, będzie kontynuowany w tym roku pod nazwą „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”.
Milka, której korzenie sięgają alpejskich stoków, od niemal 25 lat wspiera sporty zimowe na świecie. W 1995 roku marka po raz pierwszy została sponsorem sportów zimowych, pojawiając się z fioletową krową Lilą na stoku w Lienz w Austrii. Od tego momentu towarzyszy sportowcom podczas setek zawodów Pucharu Świata czy Mistrzostw Świata.
W ubiegłym sezonie Milka nawiązała po raz pierwszy partnerstwo z Polskim Związkiem Narciarskim, stając się tym samym oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej oraz udzielając wsparcia młodym skoczkom.