12 listopada ruszyła świąteczna kampania ETi Puf. Obejmie ona 3 obszary działań: TV, VOD i social media. Słodkie przekąski zaprezentują się w drugiej w tym roku odsłonie telewizyjnej z nową, świąteczną piosenką. Polskie dzieci pokochały rapujące Pufki podczas poprzedniej, letniej kampanii, więc ETi Polska postanowiło iść za ciosem i promować ciastka jako idealny dodatek do każdego świątecznego prezentu.
Słodkie przekąski ETi PUF dostępne są w pięciu wersjach smakowych: kakao, truskawka, kokos, wielowocowy oraz melon. Świąteczna kampania Pufków potrwa do samych świąt, a w ramach aktywacji konsumenckiej marka ETi zaprasza do konkursu – na Facebooku PUFy wręczą swoim fanom prezenty w zamian za 5 świątecznych zadań specjalnych. Zabawa potrwa 5 tygodni, a zwycięzcy otrzymają co tydzień paczkę pysznych PUFów we wszystkich dostępnych smakach.