Ruszyła kampania reklamowa supermarketów Mila

Aktualności

Ruszyła kampania reklamowa supermarketów Mila

13 marca 2015

W związku z dynamicznym rozwojem sieci Mila, ruszyła nowa kampania reklamowa budującą wizerunek marki. Plan mediowy przewiduje działania o ogólnopolskim zasięgu i uwzględniające m.in. radio, prasę, outdoor, internet, a także media społecznościowe. Koncept kreatywny kampanii, pod hasłem: „Znamy się”, podkreśla specjalizację w kategoriach świeżych, gwarantując przy tym codziennie szeroką ofertę produktową. To także ukłon w stronę obecnych klientów, którzy już znają sklepy Mila.

Kampania nowej, świeżej sieci supermarketów Mila ruszyła na początku marca i przewiduje szerokie działania w mediach masowych o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Obejmują one radio, prasę, outdoor oraz internet, a także media społecznościowe. Celem kampanii jest rozpoczęcie budowy wizerunku nowych supermarketów Mila, jako specjalistów od kategorii świeżych z odpowiednim asortymentem i miłą obsługą. Zaplanowane zostało szerokie spektrum działań budujących główne atrybuty marki poprzez komunikację wizerunkową i promocyjną.

Koncept samej marki Mila, bazuje na aktualnych trendach wśród kupujących oraz mocnych stronach supermarketów Mila. Nasza komunikacja, jest zarazem nowoczesna, swojska i autentyczna. Nowa strategia jest ukierunkowana na „byciu blisko klienta”, dlatego chcemy, żeby sieć Mila stała się w świadomości naszych klientów po prostu dobrym sąsiadem – mówi Anna Kubicka, kierownik ds. Budowania i Rozwoju Marki

Motywem przewodnim konceptu kreatywnego „Znamy się”, wspieranego w pierwszej połowie roku kampanią reklamową, jest podkreślenie oferty z kluczowych kategorii, takich jak warzywa i owoce, wędliny i mięsa, sery oraz ciasta. Kreacja spotów radiowych oraz Key Visuali, łączy nowoczesność ze swojskością. Dla uwiarygodnienia przekazu pokazywani są ludzie, w domyśle pracownicy sklepów. Obsługa w supermarketach Mila, to bardzo ważny element budowania wizerunku marki, dlatego sieć mocno stawia na pracowników sklepów, którzy codziennie dbają o świeżość i jakość produktów, tak aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klienta.