Ruszyła kampania Lecha Premium „GRASZ CZY GRASZ?”.

Kampanie

Ruszyła kampania Lecha Premium „GRASZ CZY GRASZ?”.

21 czerwca 2016

Czerwiec i lipiec to niezwykle intensywne miesiące dla fanów wakacyjnych festiwali  jak i piłki nożnej. Z tej okazji, na półkach sklepowych pojawią się specjalne czteropaki Lecha Premium „GRASZ CZY GRASZ”, które swoją stylistyką będą nawiązywały do najważniejszych wydarzeń tego lata. Oprócz wyjątkowego wyglądu puszek, na konsumentów czeka także konkurs, w którym co tydzień na stronie www.graszczygrasz.pl do wygrania  będzie aż 100 atrakcyjnych nagród.

„Kibice piłki nożnej oraz fani muzyki, już niebawem będą żyli wyłącznie meczami oraz licznymi festiwalami, w tym legendarnym już   Woodstockiem, którego Lech po raz trzeci jest sponsorem głównym. Dla jednych i drugich Lech przygotował konkurs „GRASZ CZY GRASZ?”, który pozwoli im połączyć te dwie pasje. Dodatkowo marka Lech przygotowała również dwie nowe odsłony puszek. Jedna z nich, czyli Leszka

w koszulce kibica została zaprojektowana z myślą o fanach piłki nożnej, druga, czyli Leszka w glanie to propozycja dla wszystkich wielbicieli Woodstocku.” – mówi Dagmara Roger z Kompanii Piwowarskiej.

Aby wziąć udział w konkursie „GRASZ CZY GRASZ” wystarczy zakupić limitowaną edycję czteropaka Lecha i odwiedzić stronę konkursową www.graszczygrasz.pl. Za jej pośrednictwem uczestnik konkursu sam zadecyduje, o jaki rodzaj nagrody chce zawalczyć. Niezależnie od pasji, zadanie konkursowe jest jedno i łączy emocje towarzyszące sportowym jak i muzycznym wydarzeniom. Zadaniem uczestników zabawy będzie obejrzenie fragmentu koncertu, a następnie wcielenie się w rolę rozemocjonowanych  komentatorów sportowych, którzy w barwny sposób skomentują muzyczne wydarzenie widoczne na ekranie. Co tydzień autorom najciekawszych nagrań zostaną przyznane nagrody rzeczowe. Ich odbiór będzie odbywał się na podstawie zachowanych paragonów oraz folii z czteropaków. Aktywacja potrwa cały czerwiec.

Na uczestników czekają nagrody, które z pewnością przyciągną klientów do sklepów. Do wygrania będą: telewizory, zestawy muzyczne, gramofony, smartwatche, zestawy słuchawkowe oraz pufy.  

Aktywacja Lecha „GRASZ CZY GRASZ?” zostanie wsparta szeroko zasięgową kampanią ogólnopolską. Więcej informacji o akcji organizowanej przez markę Lech Premium oraz szczegółowy regulamin konkursu  znajduje się na stronie www.graszczygrasz.pl