Ruszyła druga edycja projektu Chivas The Venture w Polsce

Aktualności

Ruszyła druga edycja projektu Chivas The Venture w Polsce

21 października 2016

17 października br. ruszyła druga polska edycja globalnej inicjatywy Chivas The Venture. Celem programu jest wspieranie oraz promowanie innowacyjnych startupów, które rozwiązują istotne problemy społeczne. Na przedsiębiorców biorących udział w konkursie czeka pula nagród, wynosząca łącznie 1 mln dolarów! Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji było MIGAM – startup oferujący innowacyjną usługę połączeń video z tłumaczami języka migowego. Polskim ambasadorem tegorocznej edycji Chivas The Venture jest dwukrotny medalista olimpijski i biznesmen, Mateusz Kusznierewicz. Mottem marki Chivas Regal jest hasło Win The Right Way (Sukces osiągany we właściwy sposób). Dla Chivas Regal te słowa oznaczają głębokie poczucie odpowiedzialności oraz chęć dzielenia się sukcesem. Dlatego w 2014 r. marka zdecydowała o uruchomieniu globalnej inicjatywy Chivas The Venture, dzięki którym startupy i przedsiębiorcy, chcący pozytywnie wpłynąć na społeczeństwo, mają szansę nie tylko na dofinansowanie, ale przede wszystkim na rozwój swojej wiedzy i kompetencji biznesowych.