Netto wprowadza właśnie nowy program lojalnościowy dla swoich klientów. Akcja edukacyjna „Ze Scottiem dookoła świata” kierowana jest do rodzin z dziećmi. Za każde wydane w Netto 25 zł będzie można otrzymać prezent w postaci zestawu 4 kart do kolekcjonowania i zabawy.
Polacy coraz chętniej korzystają z programów lojalnościowych proponowanych przez marki oraz sieci handlowe. Jak wskazują badania, w programach lojalnościowych oraz motywacyjnych bierze udział 20 proc. konsumentów. Najczęściej zaś korzystają z nich osoby w wieku 25-39 lat, stanowiące aż 28 proc. konsumentów.[1] Do marek oferujących programy lojalnościowe po raz pierwszy w swojej historii dołącza Netto. Za każde wydane w Netto 25 zł klienci otrzymają edukacyjny zestaw 4 kart, przeznaczony dla dzieci w wieku 5-10 lat. W ramach akcji będzie można zebrać kilka zestawów kart, kolekcjonerski album oraz zagrać w trzy różne gry. Dzięki zabawie połączonej z edukacją, dzieci będą miały szansę poznać ciekawostki dotyczące najbardziej znanych miejsc na całym świecie.
Klienci otrzymają zestaw 4 kart za każde wydane w Netto 25 zł (z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz dania dla niemowląt). Zestawy można również kupić za jedyne 1,99 zł. Kolekcjonerski album, zawierający mnóstwo łamigłówek i ciekawostek na temat różnych kontynentów, jest dostępny w cenie 8,99 zł i zawiera 14 foliowanych stron, w zakładkach każdej z nich można umieścić do 6 kart. Korzystając z kart można zagrać w 3 różne gry edukacyjne, które w formie zabawy przybliżą dzieciom nieznany dotąd świat.
– Program Ze Scottiem dookoła świata to pomysł na urozmaicenie zakupów dla rodzin, które regularnie odwiedzają nasze sklepy – mówi Katarzyna Werner z Działu Marketingu Netto Polska. – Chcemy, żeby czas spędzony w Netto był przyjemnością również dla dzieci, które bardzo często towarzyszą rodzicom w trakcie wizyty w sklepie. Gra edukacyjna to połączenie przyjemnego z pożytecznym – świetnej zabawy oraz nauki i poszerzania horyzontów od najmłodszych lat.
Program lojalnościowy „Ze Scottiem dookoła świata” będzie trwał do 3 lipca.
[1] Raport „Polacy w programach lojalnościowych 2015”, opracowany na zlecenie Groupe SEB Polska i PBS na podstawie ogólnopolskiego badania.