Glenfiddich, szkocki producent whisky single malt, prezentuje kolejną odsłonę kampanii: “Where Next?: Podążaj za instynktem”. W ramach kampanii kierowanej wyłącznie do pełnoletnich konsumentów marka przygotowała szereg aktywacji, w tym konkurs z nagrodami, voucher na przejazd iTaxi do partnerskiego lokalu czy inspirowaną światem marki wystawę w Melt Museum. Na stronie akcji można znaleźć także wideo content koktajlowo-foodpairingowy z udziałem Davida Gaboriaud, eksperta w dziedzinie gastronomii oraz Kuby Magnuszewskiego, ambasadora marki.
Multisensoryczna podróż w Melt Museum
Wszyscy odwiedzający Melt Museum w dniach 21-23.03.2025 będą mogli poznać markę Glenfiddich dzięki wystawie inspirowanej jej światem. Motywem przewodnim ekspozycji jest wzajemne przenikanie się miasta i natury, a odkrywaniu świata brandu towarzyszą interaktywne instalacje i efekty świetlne, które tworzą immersyjną rzeczywistość, ubraną w opowieść o instynktach.
Nowością względem poprzedniej odsłony wystawy jest innowacyjna instalacja inspirowana zapachem jadalnym, która reaguje na obecność i generuje odbicie uczestnika w formie symulacji zapachu w czasie rzeczywistym. Całe doświadczenie to opowieść, w której uczestnicy podążając za jeleniem, symbolem marki. Wystawa potrwa od 21.03 do 23.03.2025, a za jej opracowanie odpowiada wielokrotnie nagradzany duet MELT IMMERSIVE. Bilety są do kupienia na stronie: www.where-next.pl/melt